“Місто VS Урбазаври”: обирай, як виглядатиме набережна річки Либідь

“Місто VS Урбазаври”: обирай, як виглядатиме набережна річки Либідь

На правах реклами

glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину

Урбаністична кампанія “Місто VS Урбазаври”, створена за підтримки бренда glo™ та урбаністів з команди ГО “Міські реформи”, знаходиться в найбільш цікавій фазі: повним ходом йде підготовка до трансформації локацій-Урбазаврів, за “вигнання” яких проголосували містяни. У Києві зміни очікують на набережну річки Либідь.

На те, як буде виглядати оновлена локація, може вплинути кожен охочий. Просто зараз у Instagram проєкту проходить голосування щодо вибору кольору лавочок, як будуть встановлені на набережній. Бірюзова, рожева чи жовта — яка опція подобається вам найбільше?

Як віддати свій голос

Голосування щоденно проходить у сторіс акаунта “Місто VS Урбазаври” @urbasaurus.

 

Результати кожного дня підсумовуються, тож підвищуйте шанси варіанту, що сподобався найбільше, за допомогою регулярного голосування. Віддати свій голос можна до 9 серпня.

“Кожен з вас доклав великих зусиль, щоб подолати Водозавра, який оселився на набережній Либеді. Монстра майже вигнали — тож тепер є можливість потішити себе приємним клопотом! Якою саме ми з вами зробимо набережну Либеді? В які кольори розфарбуємо нову місцину? Давайте проголосуємо, адже саме ти вирішуєш майбутнє трансформацій у своєму місті!” — підбадьорила учасників проєкту “Місто VS Урбазаври” BIG HERO Леся Нікітюк.

Що ще з’явиться на оновленій набережній

В межах проєкту “Місто VS Урбазаври” бренд glo™ разом з урбаністами трансформують частину набережної Либеді від провулку Фізкультури до вул. І.Федорова. Річка залишиться в своїх бетонних берегах, проте їх приведуть до ладу: очистять від сміття, облагородять хащі, які неконтрольовано захоплювали простір, і облаштують комфортну зону для відпочинку. Крім лавочок встановлять освітлення і тканинні навіси, щоб забезпечити на локації приємну атмосферу в будь-який час доби. А яскраві артелементи створять зручну навігацію, чітко вказуючи на вхід та вихід з облаштованої набережної.

Інфлуенсерка, авторка проєкту «Шукай» Юлія Бевзенко, яка виступає CITY HERO цієї локації, з нетерпінням очікує на позитивні зміни на локації.

“Київ — це не тільки Золоті ворота, це різні райони, в яких живуть і гуляють люди. Проводити час на вулиці у гарній, доглянутій зеленій зоні — що може бути краще, ще й влітку? На увагу заслуговують всі локації, всі покинуті місця. Але потрібно ж з чогось починати. Я вважаю, що всі будуть щасливі! Обіцяю приїхати туди з шампанським і своїми друзями, щоб розповісти всьому Києву, що тепер набережна річки Либідь готова приймати гостей”.

Тактичний урбанізм як драйвер міських трансформацій

Невеликі локальні зміни здатні ставати рушійними силами для більш глобальних процесів. Це називається теорією маленьких справ — і саме ця теорія лежить в основі тактичного урбанізму. Його недорогі та ефективні методи допомагають швидко змінювати локації, привертати увагу громадськості, започатковувати дискусії про актуальні урбаністичні проблеми та способи їх вирішення.

Бренд glo™ в кампанії “Місто VS Урбазаври” поєднав серйозну справу трансформації міських просторів з веселим і фановим підходом. Такий нестандартний підхід залучив до проєкту багатьох прихильників — від урбаністів, інфлуенсерів та селебріті до тисяч українців, що забажали змінити свої міста.

І це ще не кінець! Тож приєднуйтесь до кампанії і ви: робіть свій вклад у трансформацію набережної Либеді за допомогою голосування (до 9 серпня) і стежте за оновленнями локацій на сайті Urban Transformation, Instagram @urbasaurus, а також акаунтах CITY HERO Юлії Бевзенко та BIG HERO Лесі Нікітюк.

Последние новости