Що насправді важливо для ефективної роботи інтернет-магазину - фото
Підприємцям, які планують запуск бізнесу в e-commerce, досить важко обрати компанію, яка створить для них інтернет-магазин. Виникають проблеми і з тим, щоб сформулювати Причина ще й в тому, що не всі чітко розуміють, що насправді важливо для ефективної роботи інтернет-магазину.
Отже, перш ніж обирати тих, хто створить інтернет-магазин під замовлення, прочитайте цю статтю до кінця!
Отже, які елементи, можливості та рішення роблять інтернет-магазин ефективним? На що звертати увагу при постановці задачі.
Дизайн інтернет-магазину завжди буде важливий для просування бізнесу. Є кілька причин, чому це так:
Існує помилкове уявлення, що насичений складними рухомими елементами та ефектами дизайн зі складним інтерфейсом допоможе просуванню бізнесу та продажам. Насправді це не так. Перевантаження ефектами тільки шкодить. Такий дизайн відволікає увагу і може серйозно сповільнити завантаження сторінок.
Повільні сайти не любить ніхто. Пам’ятайте, що люди приходять в інтернет-магазин не для того, щоб помилуватись дизайном. Їм важливо швидко знайти потрібні товари і вирішити, чи варто купувати саме тут. Дизайн повинен допомагати в цьому і виділяти серед конкурентів.
Тому хороший дизайн, незалежно від ринкової ніші, в якій працює магазин, має бути сучасним, лаконічним, оригінальним і підкреслювати інформацію на сайті.
Крім цього, дизайн сайту має бути адаптивним, тобто правильно відображатись на всіх пристроях, від комп’ютерів до різних моделей смартфоні.
Ці елементи можна назвати центральними в кожному інтернет-магазині. На перший погляд, все очевидно і просто немає простору для невірних рішень. Однак, на практиці відбувається інше.
Розділи каталогу часто формують безсистемно, дроблять, створюють підкатегорії другого та третього рівнів і тому подібне. Про Це питання можна написати кілька статей, тому лише скажемо, що каталог має бути якомога простішим без великої кількості підкатегорій зі зрозумілими розділами.
Картка товару має включати всі можливі варіації за кольором, розміром, матеріалом. Також в картці мають бути якісні фото та короткий опис товару, з якого відвідувач отримає основну інформацію. І звісно ж, в картці має бути можливість змінити ціну товару в залежності від тих чи інших характеристик.
Важливо, щоб у магазина був вибір інструментів оплати та доставки. Конкретний перелік залежить від того, якій саме аудиторії ви хочете продавати та на якому ринку.
Ця частина стосується в основному технічного боку роботи і платформи, на якій працює інтернет-магазин. Він повинен добре індексуватись пошуковими системами, щоб отримувати максимум трафіку з Google.
Тому у платформи, на якій працює сайт, має бути все для SEO оптимізації:
Також для успішних продажів важливо щоб інтернет-магазин легко інтегрувався з інструментами аналітики, CRM та іншими сервісами. Це допоможе автоматизувати роботу інтернет-магазина, збільшити продуктивність та рентабельність бізнесу.
Інтернет-магазини на платформі Shop-Express повністю відповідають всім цим критеріям. Зверніть увагу на це рішення, якщо плануєте запускати свій бізнес!